Klachtenregeling
Iedere ouder/verzorger die gebruikmaakt van onze diensten heeft het recht om een klacht in te dienen als de dienstverlening niet in orde is.
Nederlands
In de klachtenregeling staat beschreven hoe klachten geregistreerd en behandeld worden. Download het service/klachtenformulier.
- Klachtenregeling Xpect Kinderopvang
- Klachtenregeling Tangent Kinderopvang
- Klachtenregeling Opmaat Kinderopvang
Ouders kunnen een klacht ook extern indienen bij de Landelijke Geschillencommissie Kinderopvang, zie hier de brochure:
brochure-LGK
English
The complaints procedure describes how complaints are registered and handled. Download the service-complaint form.
- Complaints procedure Xpect Kinderopvang
- Complaints procedure Tangent Kinderopvang
- Complaints procedure Opmaat Kinderopvang
It is also possible to submit a complaint externally to the Landelijke Geschillencommissie Kinderopvang (National Disputes Committee for Childcare). Take a look at their brochure for more information: brochure-LGK